Woda różana - Make Me Bio

  ' W starożytności dodawano kilka jej kropel do kąpieli, aby pieściła ciało i zmysły. Współcześnie to wciąż idealne rozwiązanie na wiele problemów natury kosmetycznej' - taki oto nagłówek możemy przeczytać na butelce wody różanej z Make Me Bio :)

Make Me Bio to kosmetyki:
- W 100% NATURALNE
- W 100% BEZPIECZNE
- W 100% SKUTECZNE
- W 100% DOPASOWANE



Hydrolat z róży damasceńskiej- działa tonizująco i odżywczo. Regeneruje zmęczoną i dojrzałą cerę, przywracając jej naturalny blask. Głęboko oczyszcza, zmniejszając zmiany trądzikowe, a także rozjaśnia cerę. Uelastycznia naskórek, widocznie wygładza, a także doskonale nawilża.

Faktycznie zapewnienia producenta się u mnie sprawdziły, moja skóra po użyciu hydrolatu jest miękka i nawilżona . Przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry.Zapach nie jest duszący (bo przyznam szczerze, że tego trochę się obawiałam), piękny, naturalny zapach róży, jednak utrzymuje się on krótko. Woda różana zamknięta jest w plastikowej buteleczce o pojemności 100 ml i wyposażona jest w wygodny i łatwy w użyciu atomizer.

Produkt jest w 100% naturalny, posiada jeden składnik- Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Water. 

NIE POSIADA: 
-parabenów
-siarczanów
-sztucznych zapachów
-konserwantów 



Reasumując:
-świeży zapach
-nawilża
-łagodzi
-nie podrażnia
-nie uczula
-łatwy w użyciu 
-naturalny 

Koszt : 16zł 
Możecie znaleźć ją między innymi tutaj : KLIK


Dla mnie HIT! Bardzo polubiłam ten kosmetyk i chętnie będę do niego wracać :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 makeup.or.addiction , Blogger