Ulubione pomadki do ust

Zdecydowanie jestem szminkoholiczką, dlatego wybrałam dziesięć moich MUST HAVE (w większości matowych) pomadek do ust.


 

Bourjois Rouge Edition Velvet / Nude-ist 07

Kolor zgaszonego, brudnego różu, nie rzuca się w oczy. Jej wykończenie jest matowe, a konsystencja lekko kremowa, dlatego usta nie są przesuszone. Nakłada się ją łatwo i całkiem precyzyjnie.Nie mam problemu z jej trwałością, utrzymuje się bardzo długo.
39,90zł na Cocolita.pl






 Wibo, Lips to Kiss, Long Lasting Lipstick / 6

Wykręcana szminka w kredce, ma ładne krycie i fajnie nawilża usta. Trwałość nie jest rewelacyjna, ale za ten kolor jestem jej w stanie wybaczyć.
12zł w Rossmannie 

 
  



NYX Soft Matte Lip Cream / Abu Dhabi 09, San Paulo 08

Pierwszy kolor to nudziak, ciemnobrązowy wpadający w rudość, drugi to przygaszony róż, nie jest nachalny ale wyraźny. Są kremowe i bardzo trwałe, po posiłku ścierają się minimalnie. Faktycznie jest to wymarzony 100% mat... i pięknie pachną :)
29,90zł na Douglas.pl



 


Golden Rose, Matte Crayon Lipstick / 08, 19, 14, 10

08 i 19 są do siebie bardzo podobne- jest to róż ze śliwką, jednak 19 ma troszkę więcej śliwki, 14 jest brązowo-pomarańczowy, 10 to neutralny odcień różowego nude. Są w formnie kredki dlatego możemy precyzyjnie obrysować kontur ust, ich pigmentacja jest mocna, nie jest to jednak doskonały mat, bardziej wpadają w satynę. Trwałość jak na Golden Rose przystało bez zastrzeżeń.
10,90zł na Cocolita.pl





Golden Rose, Longstay Liquid Matte Lipstick / 03, 11
03 to brudny, zimny róż, 11 to beż z brązem, zawiera drobinki jednak po nałożeniu są one niewidoczne. Zastygają na idealny matt i faktycznie są Kissproof :) Trwałość to dla mnie miłe zaskoczenie, po stoczonej walce z jedzeniem dalej wyglądają idealnie (czasem nawet mój płyn do demakijażu ma problem :P ).
19,90zł na Cocolita.pl



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 makeup.or.addiction , Blogger